F.A.Q.

Hvad spørger vores kunder om?

Nej! Vi holder et opstartsmøde, hvor vi lærer din virksomhed lidt bedre at kende, og sørger for at vores forventninger afstemmes. Derefter guider vi dig igennem alle de nødvendige opsætninger, du skal lave – resten klarer vi. 

Ja, det kan vi sagtens – det kræver blot, at du autoriserer os på SKAT.dk

Vi kan sagtens hjælp dig selv om dit regnskab ikke er helt opdateret. Du betaler blot din almindelige månedspris for alle de måneder, vi skal hjælpe dig med.

Stemmer dit regnskab ikke, når vi overtager det, hjælper vi dig gerne med at få det til at stemme igen. Prisen er en måneds ekstra betaling.

Ja selvfølgelig. Vi bogfører gerne dit holdingselskab i forbindelse med årsafslutningen af driftselskabet. Se vores priser under tillægsydelser her

Ja. Vi yder også andre serviceydelser end den daglige bogføring. Læs mere om dem under vores tillægsydelser.

Hvis du har en revisor, vil det typisk være dem der sørger for dette. 

Har du ikke en revisor, hjælper vi selvfølgelig gerne med det.

De skal alle sendes direkte ind til regnskabsystemet enten gennem Mail, SMS eller upload. Vi hjælper dig selvfølgelig med opsætningen.  Vi modtager kun elektroniske bilag – men vi vi hjælper dig naturligvis godt igang med at bruge systemet.

Det er op til dig, men vi anbefaler, at du gør det løbende.

Hvis du er kvartalsafregnet, skal vi senest modtage materialet en måned efter skærringsdatoen. Dvs. vi skal modtage materiale for 1. kvartal senest ved udgangen af april.

Er du månedsafregnet skal vi modtage dit materiale senest d. 6 i den næstkommende måned.

Vi har valgt at tilbyde gratis oprettelse til alle vores kunder – både til store og små virksomheder. Til gengæld er der en bindingsperiode på 6 måneders bogføring.

Det kan vi sagtens. Du kan se prisen for denne ydelse på vores prisliste.

Kontakt os så hjælper vi dig med at finde ud af det. Hvis det viser sig, at der er behov for at flytte regnskabet, hjælper vi dig selvfølgelig gerne med at flytte det hen til en af vores samarbejdspartnere.  

Vi holder dig opdateret. Når vi “lukker” en måned sender vi dig en saldobalance, så du jævnligt opdateres på, hvordan det går i din virksomhed. To gange om året vil du også modtage nøgletalsberegninger og et tilbud

 om afholdelse af et regnskabsmøde. Her kan vi sammen kan gennemgå virksomhedens regnskabstal og udvikling.

Vi anvender cookies på dette website. Du kan læse vores Privatlivspolitik og cookiepolitik her